Cuba Lihat Apa Yang Ning Baizura Ajar Anak Dia Sebelum Tidur

Dah lama rasanya kita tak dengar kisah dan cerita artis dan penyanyi popular iaitu Ning Baizura. Ning yang sudah berkahwin dan punya cahaya mata di katakan sangat bahagia walaupun sekarang ini makin susah nak tengok kelibat Ning di kaca TV.Kalau dulu selalu tengok dia bila buat persembahan di mana-mana program TV.

Anak lelaki Ning Baizura yang paling di kenali ramai ialah Ryan yang di lihat makin lama makin kacak bila dia dah membesar. Dari segi kepandaian juga, Ryan juga di katakan seorang anak yang baik, bijak dan soleh.

Ning memang memberi pendidikan yang sanagt baik buat anak-anak sehinggakan netizen kagum dengan didikan yang baik oleh Ning itu. Sebelum tidur, Ryan juga di ajar oleh Ning untuk melakukan aktiviti ini terlebih dahulu.

Bagus kan aktiviti yang Ning buat untuk ajar Ryan sebelum tidur nie?Ning sendiri berkata dia tidak kisah jika Ryan berminat untuk belajar Tahfiz sebab dia memang selalu tunjuk minat ke arah al-qruan.Subhanallah hebatnya Ryan ni.Ning siap bawa ustaz peribadi lagi untuk datang rumah bagi mengajar Ryan.

“Kagum dengan Ning..makin lama dia nampak makin tawaduk dan penuh dengan humble..husband dia pun nampak baik2 sgt2..itulah kita jangan nilai orang berdasarkan luaran semata-mata..anak dia yang lelaki Ryan tu mmg bagus kalau bab2 mcm ini….boleh jadi cth yg baik buat yang lain”

“Ryan minat Raihan ke? makin besar makin kacaklah Ryan….nampak baik sgt budaknya”

“Ryan u are so clever……..aunty so proud of you”

“tabik Ning..youa re a good mum!”

Kredit : Kisah Dunia