“Dah nak kawin dah dia ni”- Gara2 video live, Mira Filzah jadi perhatian…

Terdahulu, dilaporkan bahawa Mira Filzah did4kwa b4kal berkahwin pada bulan Oktober ini dengan seorang jejaka yang bukanlah kalangan yang terlibat dalam industri hiburan. Bahkan, berita itu mengejutkan ramai peminat kerana tiada angin tiada ribut, pelakon ini dikatakan bak4l berkahwin tidak lama lagi.

Pun begitu, masih tidak ada kenyataan rasmi dari Mira Filzah dimana dia juga dilaporkan dalam sebuah portal yang dikatakan telah dirisik oleh keluarga pihak lelaki tersebut yang dikenali sebagai Wan Emir Astar.

Terbaru menerusi sumber, pelakon jelita popular tanah air ini dijangka bak4l menamatkan zaman bujangnya pada bulan Oktober.

Ianya hangat diperkatakan selepas tular baru-baru ini Mira Filzah muncul dalam video siaran langsung melalui laman Instagram milik PU Azman. Kelihatan dalam siaran langsung berkenaan, PU Azman dikatakan memberikan bayangan tentang ‘seseorang’ yang bakal bernikah pada Oktober.

Bayangan ‘seseorang’ curi tumpuan ramai

Walau bagaimanapun, tindakan spontan pelakon drama Lelaki Kiriman Tuhan ini yang dikatakan seperti memberi isyarat untuk merahsiakan perkara itu menjadi tumpuan ramai yang menyaksikan video tersebut.

Dalam video yang turut dikongsikan ini, dapat diperhatikan Mira Filzah bersama PU Azman mempunyai sesi soal jawab mengenai wuduk.

Menjenguk pula kelaman Instagram milik pelakon ini, menerusi perkongsian foto pula ada yang mula berseloroh mengenai hal berkenaan kepadanya.

 

View this post on Instagram

 

This world is beautiful, isn’t it? 💛 . . #throwbacksaturday

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on


Reaksi netizen buat Mira Filzah di laman Instagram

Sumber: Harian Metro, YouTube, Instagram Mira Filzah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Kecoh Habis

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*